Comic 56 - Chapter 2 Title, Page 1

15th Sep 2011, 9:42 AM in Chapter 2
Average Rating: 5 (5 votes) Rate this comic
Chapter 2 Title, Page 1
<<First Latest>>
The Webcomic List

Author Notes:

Bandkanon 15th Sep 2011, 9:42 AM edit delete
Bandkanon
Wow, this was a little delayed. But that's not coz it took me any specific amount of effort.
Nope.
Noooottt at all.
It's just coz I wasted a lot of time playing um... Dead Frontier. >_>;
Well, also because I was preparing to start drawing ZF in color.
YES.
YOU HEARD ME YOU GREEDY BASTARDS.
ALL
IN
COLOR.
I HOPE YOU JERKS ARE HAPPY.
>:I

...Either way, this page was fun.
I dunno why, but I wanna join them in their lil campout. :D ...even if there's like... a town right there within eyeshot.
lol.

OH ALSO ALSO.
Willard is cooking. Willard is an AWESOME cook. You'd better believe it. AND...
Dat moon :I

Comments:

JustNoPoint 15th Sep 2011, 9:51 AM edit delete reply
JustNoPoint
So you WILL be in color all the time? =D

Yay!
Ryan C. 15th Sep 2011, 10:02 AM edit delete reply
Ryan C.
ZF in color?!

MY Cup runneth over!
Kristy 15th Sep 2011, 10:05 AM edit delete reply
Kristy
YESSSSSSSS, COLOR.

This pleases me. :I I am so greedy.
Macey 15th Sep 2011, 10:55 AM edit delete reply
Macey
Yes, colour!!!!

Also, that fire seems really cozy :3
Bandkanon 15th Sep 2011, 11:29 AM edit delete reply
Bandkanon
@JNP: :I Yup, I will. You guise managed to talk me into it. But that also means the first chapter will be redrawn and colored in the meantime. xD; I'll be keeping the original version in an Extras section when I get down to making it.

@Ryan: ...it's spilled....
all over my website.
:c

@Kristy: >:I You greedy, GREEDY person you!!!

@Macey: Oh my God yes, I was thinking that the ENTIRE time I was drawing this!
I wanna be camping around that fire eating Willard's stew so muuuuch T_T
Doomy 12th Mar 2012, 4:04 PM edit delete reply
Doomy
Ohohoho lovely cover.

Seriously you must give me your background skills. I find it adorable how well they're getting along. Even the derpy horse seems to love the company.

Aw. <3
Meep 13th Jan 2013, 3:41 AM edit delete reply
YAY COLOR! YAAAY! YAY CAPS LOCK YAY COMIC YAY! :D